Dane szczegółowe Opis produktu Kod produktu 16296 Materiał podstawa krzyżak - nylon lakierowany
podłokietniki - nylon lakier. + ekoskóra
siedzisko + oparcie - ekoskóra połączona z siatką Kolor biały/czarny Wymiary szerokość: 60 cm wysokość: 107 - 117 cm głębokość: 63 cm
oparcie 50 x 66 cmsiedzisko 47 x 49 cmwysokość siedziska 45-55 cm Stan produktu do samodzielnego montażu Cechy charakterystyczne : nadaje się do domu jak i do biura
zalecane obciążenie fotela do 100 kg
posiada niemiecki atest TUV
najnowszy design w sportowym stylu
elementy podstawy jak i podłokietników lakierowane na wysoki połysk
ciekawe przeszycia czarną nitką na jasnym materiale Wyposażenie : regulacja wysokości
bezstopniowa regulacja oparcia
elementy siedziska i oprcia wykonane z siatki co ułatwia oddychaniu skóry podczas długotrwałego używania Sposób czyszczenia : elementy z płyty meblowej - wilgotna szmatka nasączona czystą letnią wodą Montaż : meble zazwyczaj dostarczamy w paczkach do samodzielnego montażu
każdy mebel posiada instrukcję montażu
prosimy skręcać meble według ustalonych zasad Gwarancja : 2 lata Fotel do sukcesu
Sportowy styl wyklucza elegancję? Nic podobnego! Dynamiczna linia nowoczesnych mebli pobudza do działania i sprawia, że przestrzeń nabiera wyjątkowego charakteru. W sportowym fotelu biurowym pościg za sukcesem będzie znacznie przyjemniejszy. LOU sportowy fotel biurowy wzorowany jest na używanych w rajdach fotelach samochodowych. Drapieżna linia i kontrastowa kolorystyka nie odbiera jednak temu projektowi reprezentacyjnego wizerunku i dostojności. Stabilna podstawa i podłokietniki wykonano z wysokowytrzymałego nylonu pokrytego błyszczącym lakierem. Siedzisko i poduszeczki pod łokcie pokryto ekoskórą – w oparciu dodatkowo wykorzystano elementy z siatki zapewniającej wentylację. Sportowy charakter fotela podkreślają ozdobne szwy. Nie daj wyprzedzić się innym – goń sukces ze sportowym fotelem LOU!
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.